Foreningens visioner

Her kan du læse om foreningens visioner

Jægerspris Antenneforening er en selvstændig forening, hvis mål er til enhver tid at tilbyde vores medlemmer det bedste kabel-tv produkt på markedet til en konkurrencedygtig pris.

Da foreningen ikke skal generere et overskud til interessenter, er det målet at have fokus på lave omkostninger, således at vi kan tilbyde kabel-tv til en pris, der er lavere end tilsvarende produkter hos konkurrerende udbydere i vores område.

Det bedste kabel-tv produkt definerer vi som et produkt, der tilbyder et bredt udvalg af programpakker, mulighed for tilkøb af individuelle tv-kanaler samt mulighed for tilkøb af tillægsydelser så som on-demand tjenester.

Vi forventer, at den valgte udbyder tilbyder et stort udvalg af tv-kanaler, som svarer til medlemmernes forventninger, samt at der er mulighed for køb af events så som boksekampe m.m. Desuden forventes det, at den valgte udbyder tilbyder nyeste teknologi, efterhånden som de udvikles så som HD-kanaler, 3D, Web-tv m.m.

Vores anlæg har desuden mulighed for distribuering af bredbånd og telefoni, og foreningens mål er at sikre, at den valgte udbyder kan levere en stabil hastighed, hurtig fejlretning samt flat-rate abonnementer, som svarer til medlemmernes forventninger til en lav, konkurrencedygtig pris.

Vi skal have en service-aftale, som indebærer automatisk overvågning og justering af vores anlæg, således at vi undgår unødige gener hos medlemmerne. Vores medlemmer skal have adgang til fejlretning på eget anlæg inden for rimelighedens grænser, og fejlretning ved store nedbrud skal ske omgående.

Foreningen skal opretholde en egenkapital, der kan sikre, at vores anlæg altid er tidssvarende og opgraderes, når nye teknologier kræver dette.

Til at varetage ovenstående mål og visioner har generalforsamlingen valgt følgende udbydere:
- Tv, bredbånd og telefoni: YouSee
- Service-aftale: Dansk Kabel Tv

Bestyrelsen holder løbende øje med udbydere på markedet og sikrer, at de valgte er de bedste til at varetage vores mål og visioner.

Kontakt os

Du kan kontakte formanden på 30 14 16 17