Nyhed! Intelligent wifi med internet fra Jægerspris Antenneforening

1.000 Mbit:

YouSee’s routerhar fået teknologisk superløft – og det betyder, at du med voresforeningsaftale om internet fra YouSee kan få intelligent wifi til dit hjem! Routeren er nemligmesh-ready, har indbygget sikkerhed og blokerer automatisk for hjemmesider, duikke kan stole på. Og med Mit Internet-appen kan du lave regler for skærmtid,oprette gæstenetværk, ændre dit wifi-navn mm.

Bestil 1.000Mbit internet i dag, og få de 2 første måneder til 0 kr.
Ring til YouSee på 70 70 45 51.

Læs mere på jp-antenneforening.dk eller yousee.dk/mesh

Det med småt: Herefter 249kr./md. Mindstepris i 6 mdr. 1.394 kr. Tilbuddet gælder for nye internetkunder t.o.m.15. oktober 2023. Leveres ikke overalt.

200 Mbit:

YouSee’s routerhar fået teknologisk superløft – og det betyder, at du med voresforeningsaftale om internet fra YouSee kan få intelligent wifi til dit hjem! Routeren ernemlig mesh-ready, har indbygget sikkerhed og blokerer automatisk forhjemmesider, du ikke kan stole på. Og med Mit Internet-appen kan du lave reglerfor skærmtid, oprette gæstenetværk, ændre dit wifi-navn mm.

Bestil 200Mbit internet i dag, og få de 2 første måneder til 0 kr.
Ring til YouSee på 70 70 45 51.

Læs mere på jp-antenneforening.dk eller yousee.dk/mesh

Det med småt: Herefter 199kr./md. Mindstepris i 6 mdr. 1.194 kr. Tilbuddet gælder for nye internetkunder t.o.m.15. oktober 2023. Leveres ikke overalt.